Nettsiden er bedriftens vindu mot nye og eksisterende kunder. Nettsiden skal:

  • Bygge bedriftens profil
  • Skape interesse
  • Informere
  • Skaffe leads
  • Øke salget
63 % besøker bedriftens nettside den første gangen via mobiltelefon (ref. Google).

88 % bruker internett for å finne lokale bedrifter!

Ifølge studier fra Google bruker 88 % av forbrukerne internett for å finne lokale bedrifter og 63 % besøker bedriftens nettside via mobiltelefon.

Hvis du ikke har en nettside som fungerer godt på mobiltelefon går du glipp av nye kunder.

Nettsider som er oppdaterte er mer relevante og blir prioritert på søkesider.

Når nettsiden blir synlig får flere kunder tilgang til informasjon de trenger for å lære mer om bedriften din og dine produkter eller tjenester.

Ta vare på bedriftens omdømme

En god nettside gir potensielle kunder et godt inntrykk av bedriften din og bygger tillit.

Del nyheter og oppdateringer om bedriften og hold potensielle kunder oppdatert om det som skjer, så øker du bevisstheten om bedriften.

Nettsiden skal øke omsetningen

Nettside skal gjøre det enkelt for kunder å kjøpe produkter eller tjenester fra bedriften din.

Den bør inneholde informasjon om hvordan kunder kan kjøpe, og den bør være enkel å navigere. Nettsiden kan også brukes til å drive kampanjer og tilbud. Dette kan bidra til å øke salget og tiltrekke seg nye kunder.

Hvordan oppdatere nettsiden

Hvis nettsiden din er utdatert, er det på tide å oppdatere den. Det er ikke så vanskelig som du kanskje tror. Her er noen tips:

  • Start med å sørge for at nettsiden din er lett å navigere. Prøv å holde antall faner og menyer nede, og sørg for at det er klart hvor potensielle kunder kan finne informasjonen de trenger.
  • Oppdater informasjonen på nettsiden din. Sørg for at informasjonen om bedriften din, åpningstider, adresse, telefonnummer, og mer, er oppdatert.
  • Legg til nytt innhold på nettsiden din. Dette kan inkludere nyheter, oppdateringer, bilder, eller videoer.
  • Oppgrader designet på nettsiden din. Sørg for at nettsiden din ser moderne og profesjonell ut.

Hvis du ikke er sikker på hvordan du skal oppdatere nettsiden din, kan vi hjelpe deg.

Vi tester nettsiden din, ser hvilket system den er bygget på og vurderer hvordan den vises på søkesider og mobiltelefon.

Basert på resultatet gir vi deg en anbefaling og et tilbud som du kan vurdere om er kostnadseffektivt. Hvis en oppgradering eller helt ny nettside gir deg gode muligheter for nye kunder eller økt omsettning på eksisterende kunder, så betaler det seg fort tilbake.

Hvis du ikke ønsker å investere direkte i en oppdatering eller nye nettsider, tilbyr vi abonnement som gir deg forutsigbare kostnader og lav oppstartskostnad.